zaterdag, oktober 03, 2009


Oke nog 2 met het giechelende magnolia meisje en met het rode magnolia papier ..kon het niet laten hoor..
Vanmorgen met een vriendin naar hotel Atlas geweest waar Marlous van Doeading allemaal demo's gaf deze dag het was er mega druk en werden leuke demo's gegeven je kon ook een workshoppie doen voor 2,50 maar daar had ik de energie niet voor(voel me nog steeds niet helemaal geweldig en was ook blij toen ik weer thuis was... )
Wel was het er heel gezellig en heb me door Nicole Verkooijen is uitleg laten geven over de airbrush en copic markers,errug leuk !!
Dus dat word flink sparen...of zal ik de kerstman is lief aankijken....hihihi denk dattie niet zo gek is ,maar kan t altijd proberen toch..?
Anita was ook weer zo lekker bezig met dr distress -inktjes dat doet ze ook altijd zoooo mooi!
Kep gelijk me distres-inktjes wat aangevuld (wat is dat distressen toch ook leuk (wat niet eigenlijk?)!
En tja had ik weer....gooide t distress rekje om van tafel ..zie je t voor je....alles op de grond !
Ik had het al warm maar toen helemaal dat begrijp je wel...een mevrouw naast me zei;meid hij stond al op t randje hoor van de tafel..ja pff of dat dat scheelt ...ik bleef warm hahaha ik heb het maar netjes bij elkaar gezocht de kleurtjes en Marlous dr moeder in t rekje terug gezet...
Nou groetjes weer van hier en nog een fijn weekend !ik kruip weer op de bank.

Xx

19 opmerkingen:

creacora zei

je maakt soms van die dingen mee he maar ach is weer goed gekomen leuke dag gehad dus
je kaartjes zijn weer Super
Groetjes cora

*Ellen* zei

oeps tja je hebt zo van die dagen dat je beter binnen kunt blijven maar je hebt er toch een paar prachtige kaartjes weten te maken

Hannekie(Sisterly) zei

leuke kaartjes hoor.
goh ik dacht dat ik altijd de enige was die dat soort dingen overkwam....voel me al weer een stuk beter hahhah
gr hannie

Corry zei

Hoi Sandra
Je kaartjes zijn weer erg mooi.
Hugs Corry

Thea zei

Hoi Sandra, ooooooo wat zijn ze weer geweldig, en het papier is dan ook zo leuk erbij.
Ik ben even niet geweest en heb je projektjes even bekeken, nou eigenlijk zijn ze allemaal erg leuk geworden.
Hoop nu weer vaker langs te komen.

Groetjes Thea

celia zei

Hey Sandra, ik kan het me levendig voorstellen...net als je wil dat niemand je herkent zal het gebeuren natuurlijk...nou alles is mooi opgeruimd geraakt en niets is gebroken dus kan je lekker verder!Hihi!
Je kaartjes...tja zoals steeds zeker...beautiful!!!!!
Grtjs,Celia

m@deliefjuh zei

wauw! mooi gemaakt zeg! mijn complimenten

Loes Oorschot zei

O jee had jij dat? Ik zie het zo voor me.... O ooh!
De kaartjes zijn superleuk! Erg leuk papier heb je gebruikt!

Groetjes, Loes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartjes zijn weer super gaaf!
En wat jij vandaag had, heb ik ook regelmatig, dus schaam je niet hoor!
Liefs van Jacqueline

Mirjam zei

Wat een geweldige kaarten zijn het weer geworden.
Beterschap dan maar.

Groetjes Mirjam

Martha zei

Wat een leuke kaart, super stempel!

Angelique zei

jij giechelt wat af hey! prachtig zijn ze weer! Zoiets is ook net iets voor mij, je al niet happy voelen en dan iets om laten vallen.... geen wonder dat je het er warm van kreeg zeg!

Paula zei

Zo hebben we allemaal wel eens wat, dus je hoeft je echt niet te schamen, ik glee vandaag uit toen ik binnenkwam in een feestzaaltje en toen zei ik goeiemiddag allemaal ik doe het vandaag zo.
Gelukkig geen pijn.
Je kaartjes zijn al met al erg leuk geworden, daar is dus niks mis mee.
Fijne dag en knap nog maar goed op.
liefs Paula.

debby4000 zei

Gorgeous cards, beautiful colours and wonderful sweet Tilda.
luv
Debby

Unknown zei

Hoi Sandra

Wat zijn het weer liefjes Super.

Liefs Suze

Karin zei

Aan je kaartjes is het niet te zien hoor dat je je nog niet lekker voelt. Wat ziet dat er weer super uit... Beterschap!!

Sandra zei

Fjieuw ..gelukkig ben ik niet de enige die zo onhandig kan zijn hahaha.

Harriët zei

Ik heb helemaal niets gehoord zaterdag...haha!Kan gebeuren hoor.
Ik heb je helemaal niet gezien.Het was ook zo'n lekkere drukke boel.

XXX

Tammi zei

These are darling, so cute! x