woensdag, mei 12, 2010



Hoi allemaal,

Vandaag een easel-kaartje met een stempel van whiff of joy .
Hoe vinden jullie 'm ? het is er zowaar weer 1 met wat fellere kleurtjes .
Op de één of andere manier maak ik de laatste tijd steeds kaartjes met de wat fellere kleurtjes ,terwijl ik toch echt van de zachtere kleurtjes ben!
Haha ik weet ook niet hoe het komt,misschien door het sombere weer ?dat ik de zomer kleurtjes opzoek ?!
Het muisje kleur ik meestal grijs ,maar ik dacht laat ik is een ander kleurtje nemen,hier en daar flink wat glitter en op het neusje heb ik wat glossy accents gedaan.

De laatste tijd ben ik ook wat minder aan het bloggen ,dus vandaar dat je me niet zoveel tegen komt,maar als ik kijk zie ik jullie mooie creatie's wel hoor maar het word te veel om overal op te reageren.
Dan ben ik een dag bezig haha,en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling !

Groetjes en bedankt weer voor het langskomen!

11 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

heerlijk vrolijk weer. en ik herken dat wel hoor. tis een hele job opzich.. dat bloggen :)

Thea zei

Hoi San, wat een cutie.
Ik denk dat we allemaal naar wat zon snakken, dus dan maar zonnige kaartjes maken nietwaar...
Ik deel ook je gevoelens, je wil zo graag bij iedereen reageren, maar het kost gewoon te veel tijd, toch zo jammer, maar het is wel zo als je niet zoveel meer reageert, laten de mensen je ook vallen.
Fijn weekend,

Thea

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sandra.

Liefs Riet.

Made by Janet zei

Wat een mooie easelkaart!

en ik vind het wel hele lieve kleurtjes!

Lieve groetjes Janet

Neline zei

Ik vind het een heerlijk zonnig kaartje Sandra!
We liepen vandaag in Duinrel verschrikkelijk kou te lijden, dus dat zonnetje is meer dan welkom!

groetjes
Neline

Sandra zei

je kaartje is echt heel geworden.
en tja ik heb ook wel eens van die momenten dat ik het bloggen niet bij kan houden.
groetjes
sandra

Sandra zei

je kaartje is echt heel geworden.
en tja ik heb ook wel eens van die momenten dat ik het bloggen niet bij kan houden.
groetjes
sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje Sandra, zo schattig! En je moet het wel leuk houden, dus als je geen tijd hebt om te reageren moet je je niet schuldig voelen hoor. Ik blijf je toch wel volgen.
Liefs van Jacqueline

creacora zei

wow Sandra die is super leuk en idd misschien komen die kleurtjes wel doordat je naar het zonnetje verlangt en zeg nou wie niet !

groetjes Cora

Unknown zei

Hij is super San, ik denk dat het komt door het verlangen naar de zon, lol .

Groetjes Suze

Sylvia zei

Hoi San,

Nou het is een cuty hoor :) wat een supers!! En ja die kleurtjes zijn heerlijk om nu te gebruiken. Ben ik altijd wel van de kleurtjes ;) whahah. Ik vint het een topper!!!!!!!!!

Huggies
Syllie